Friday, April 29, 2011

Baju Free




aku dah bosan dengan kertas dinding lama
maka ayuh bertukar kepada sesuatu yang baru
yang lebih cute
ahahahaha
kalau nak yang kiut miut lagi, silalah buat bayaran menggunakan kad hutang kredit anda
aku malas nak hutang
maka ngap yang tak payah beli tapi percuma seratus sudehhh
T____T


tapi masalahnya yang ini kalau aku tukar
font patplohkali pon dia tak layan
takpe lah janji kemas sedap mata aku memandang
korang suka tak?? :P
ok tak suka takpe
no offense


eh eh korang
dah beli kain baju raya?
aku sudah..hikhik
kali ini duaratusperatus ikut spesifikasi tuan pengerusi
aku ikut je
klasik gitu
belum tempah lagi la tapi
bulan depan la ku tempah
puasa ganti dulu weh!


ok dah
sekian sahaja
weekend ni nak menghala ke kuala lumpur
yeeehaaaa!!!!

No comments: