Sunday, August 14, 2011

Plain Is Boring


And you need something to spice it up and make it different...just different..

Tukar baju lagi. Hari-hari baju sama pon boring. Aku yang menengok pon boring lagi la pulak tetamu yang menjengah. Maka dengan itu ayuh letak kaler kali barulah meriah. Kan? Kan?

Agak-agak kalau dapat yang warna warni macam ni best jugak ye dak..


Huehuehue. Dengan harapan ada orang sudi bermurah hati nak belikan sebagai hadiah raya.

Dah. Tak payah nak berangan lelebih. Ayuh tido sekarang. Besok kita usha beliau di atas di seberang tambak. Nak? Jom!



1 comment:

mrs_nazir said...

cun!..coach poppy kan? kompem dari jauh org dah usha beg dlu, bukan tuan beg..hehehe